وظائف شركة الوليد للأغذية والخدمات المحدودة

الوظيفة الشاغرة في شركة الوليد للأغذية والخدمات المحدودة 
مدير تطوير الأعمال في قطاع إدارة المرافق
​تعلن شركة نيورست واكاسكو (عمان) عن حاجتها لمدير تطوير أعمال ديناميكي وذو خبرة في قطاع إدارة المرافق. سيكون المرشح الناجح مسؤولاً عن تطوير وتطبيق استراتيجيات النمو، وإدارة علاقات العملاء، والإشراف على عمليات إدارة المرافق اليومية لضمان ربحية الشركة.
​نطاق العمل والغرض العام:
​ضمان تحقيق الأهداف في قطاع السوق المسؤول عن تطوير أصول الشركة من خلال توقيع عقود جديدة ناتجة عن فرص عمل منهجية.
​مسؤول عن إدارة والإشراف على قطاع إدارة المرافق بالإضافة إلى توحيد وتطبيق عمليات إدارة المرافق الخاصة بالشركة.
​المسؤوليات الرئيسية:
​ضمان دقة تحليل وتركيب معلومات قطاع السوق.
​تحديد مناطق النقص في المعرفة واتخاذ الإجراءات اللازمة لملئها.
​تطوير استراتيجية نمو شاملة للقطاع.
​التركيز على الحصول على عملاء جدد وتنمية الأعمال من خلال التخطيط الاستراتيجي والتنفيذ.
​تحديد فرص السوق الجديدة، وتطوير وتنفيذ استراتيجيات تطوير الأعمال.
​بناء وصيانة علاقات العملاء، وإدارة عملية المبيعات المتكاملة.
​ضمان تنفيذ سياسات وإجراءات الشركة (MSOP) والاستجابة لدعوات العطاءات.
​التعامل مع العملاء وإدارة ومراقبة مشاريع إدارة المرافق.
​التوصية بالأدوات التسويقية اللازمة وإعدادها/أو تنسيقها مع موارد المجموعة لنشر العروض.
​الالتزام بسياسات وإجراءات الشركة المتعلقة بالصحة والسلامة والبيئة.
​متطلبات الكفاءة:
​درجة البكالوريوس في الهندسة أو مجال ذي صلة.
​خبرة في إدارة المرافق وتطوير الأعمال.
​خبرة لا تقل عن 5 سنوات في إدارة المرافق ضمن مجموعة دولية.
​مهارات جيدة في إدارة المشاريع والتنظيم.
​إجادة استخدام برامج الحاسوب (وورد، إكسل، باوربوينت، آوتلوك).
​طلاقة في اللغتين الإنجليزية والهندية (كتابة وقراءة وتحدث).
​القدرة على إدارة مجموعات متنوعة من الأشخاص والجنسيات.
​مدة العقد: عقد دائم (دوام كامل)
​تاريخ البدء: في أقرب وقت ممكن
​الموقع: مسقط – سلطنة عمان
​الراتب: حسب الخبرة والمؤهلات
​لتقديم السيرة الذاتية: يُرجى إرسالها إلى wacasco@newrest.eu
​لمزيد من المعلومات عن الشركة: يمكنك زيارة الموقع الإلكتروني www.newrest.eu
وظائف في سلطنة عمان اليوم

Newrest Wacasco Job Vacancy
​JOB VACANCY
​Newrest Wacasco (Oman) is seeking a dynamic and experienced Business Development Manager for Facilities Management Segment. The successful candidate will be responsible for developing and implementing growth strategies, managing client relationships, and overseeing daily facilities management operations to ensure company profitability. Hard and soft maintenance services are at the heart of this expertise, while complying with Group standards and expected quality.
​SCOPE & GENERAL PURPOSE:
​(1) To guarantee to reach the objectives on the market segment responsible for developing the assets of the company through the signature of new contracts that are not only the results of opportunities, but also the results of a systematic approach.
​(2) In charge of management and the supervision of our facilities management segment as well as of the standardization and of the deployment of company FM processes.
​KEY RESPONSIBILITIES:
​Ensure the knowledge, the analysis and the synthesis of the market segment are accurate. Identifies the areas of lack of knowledge of the market, and with lucidity, take actions to fill these areas.
​Responsible for the elaboration of the Development Strategy on this segment. Focuses on acquiring new clients and growing the business through strategic planning and execution.
​Identifying new market opportunities, developing and implementing business development strategies, building and maintaining client relationships, and managing the integrated sales process.
​Ensure the implementation of MSOP and the response to Invitation to Tenders.
​Dealing with clients, managing, and monitoring of Facility management project(s).
​In regards of the marketing tools required for successful sales conclusion, he/she recommends and/or coordinates with the group resources for offer deployment and local market adjustments.
​Ensure self-awareness of company QHSE policies & procedures and follow them.
​PROFILE COMPETENCY REQUIREMENTS:
​Bachelor’s degree in engineering or related field.
​Experience in Facilities Management and Business Development. Knowledge of the catering sector is a plus.
​Minimum 5 years in FM within an international group.
​Project management and good organizational skills.
​Computer literate (word, excel, power point, outlook).
​Fluent in English and Hindi (written, read & spoken).
​Manage diverse groups of people and nationalities.
​Contract Duration: Permanent contract (Full Time)
​Starting Date: As soon as possible
​Location: Muscat – Sultanate of Oman
​Salary: Depending on experience and profile
​Interested parties are requested to submit their CVs to: wacasco@newrest.eu
​For more information about the Company visit: www.newrest.eu



 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

وظائف مدير موارد بشرية في السعودية

وظائف خالية من جريدة جلف تايمز قطر 28/8/2025

وظائف في مكتب تدقيق حسابات في البحرين

التسميات

عرض المزيد